Se olis sitten taas keskiviikko. Ihanaa. Enää muutama päivä viikonloppuun!!

Eilen sain kuukausien aherruksen (heh..) jälkeen anopin joululahjahuivin valmiiksi. Ja kysehän on siis viime vuoden joululahjasta. Haastetta aiheutti mukamas hankala malli, jossa en alkuun pysynyt ollenkaan mukana, sekä 3mm puikot ja TeeTeen Kamena. Ihan liian ohutta ja pientä puikkoa mulle. Myös malli alkoi alkuhankaluuksien jälkeen tympimään toden teolla.

Tiesin, ettei Kamena riitä isoon huiviin, joten olin varannut viime kesänä Rakveren reissulta ostamaani 100% villalankaa sen seuraksi. Seuraava haaste tulikin tätä varalankaa keriessä. Mikä lie maanantaikappale mulle oli osunut, mutta se oli muutaman metrin pätkissä! Vyyhti näytti päällisin puolin ihan ok:lta ja muut samalta reissulta ostetut langat ovat olleet kunnossa. Mutta tämäpä ei. Osa oli kuitenkin säilynyt melko pitkältä matkalta yhtenäisenä, joten aloin sillä sitten neulomaan. Ei olis pitänyt. Lanka kun alkoi katkeilemaan neulottaessa. ARGH! Niinpä koko kerä lensi roskiin ja päättelin huivin. Onpahan sitten vähän pienempi huivi. Vielä en ole sitä pingottanut, joten josko sekin toisi vähän pituutta lisää.
1471535.jpg
Ohje Moda, lankana siis TeeTeen Kamena ja puikkoina 60cm, 3mm bambupyöröt. Kyllä toi just hartiat peittää, mutta ei juuri muuta. Ja onpahan vihdoin tehty!!

Pihaa pitäisi alkaa kunnostamaan ja jo jokni aika sitten ihailin Fiskarsin Roosa-nauha oksaleikkureita mainoslehdessä. Ja tänään sain ne omaksi! Mies oli (ilmeisesti eilistä huonoa päiväänsä anteeksipyydellen.. ;-)) hakenut ne minulle. Ja eikun ruusupuskien kimppuun! Nää on ihan iiihanat:
1471538.jpg

Ja tänään sain vihdoin otettua vähän parempia kuvia viikonlopun koolauksista. Tiedän, olen ihan hurahtanut näihin ja ketään muuta ei varmaan kiinnosta, mutta kun mä oon niin ihastunut näihin... :)
1471529.jpg

1471531.jpg

1471532.jpg

1471534.jpg
Tässäpä taas isoimmat. Hauskaa pikkulauantaita!!