"Moikka!

Mää horrostin ihan kaikessa rauhassa jääkaapissa, kunnes joku tänään herätti. Hmph. Ulkona on pimeetä ja märkää, nytkö muka on jo kevät? Unille menin kavereiden kanssa marraskuun loppupuolella ja olis kyllä voinut väsyttää vielä tovin!

No, nyt oon kuitenkin hereillä, niin voinen kertoa muutaman sanasen tästä karusta herätyksestä.

Me nukuttiin tällaisessa kivassa kerrostalossa:

Ei ne oikeesti kyllä ihan tolleen ollut, mut you get the picture. Mut kaivettiin kivasta laatikosta, johon olin vähän kaivautunut ja iskettiin vakaan! Hmph!! Kävisvät itte vaa'assa eikä pakottais mua. Olin kuitenkin laihtunut muutaman gramman 1,5 kuukaudessa, eli ei paha. Niinhän ne väittävät, että nukkuminen kuluttaa enemmän energiaa kuin telkkarin edessä löhöäminen.

(Mä vaa'assa, tai siis mä oon vadissa ja vati on vaa'alla).

Vaa'an jälkeen pääsin kavereiden kanssa vähän uimaan:

Mua ei kauheesti kiinnostanut kuvaus kesken urheilun..

Ninnu oli sentään vähän eläväisempi.

Vallu ei käynyt suihkussa ennen uimaan menoa!

Sit kun oltiin uitu, saatiin RUOKAA!! Ainoa huono puoli tossa nukkumisessa olikin se, ettei ruokaa näkynyt. Pistettiin Ninnu nuorimpana maistamaan, etteivät noi ihmiset olis vaikka myrkyttäneet ruokaa...

Me muut tarkkailtiin turvallisen etäisyyden päästä:

Ruoka näytti olevan turvallista, joten mekin uskaltauduttiin syömään.

Mut nyt täytyy jatkaa syömistä, ettei muut ehdi syömään kaikkea. Nähdään taas!"