Heleijaa! Täällä ollaan edelleen. Pikkasen on ollut blogirintamalla hiljaisempaa viime aikoina. Mitään ei ole oikeen valmistunut, koska jumiutuneet hartiat jumiuttivat myös rinnan puolen lihakset ja olen ollut itseasetetussa neulontakiellossa jo pidemmän aikaa. Ahkera(hko) jumppailu ja venyttely on kuitenkin auttanut ja vähän olen saanut jo jotain tehtyäkin.

Delicate Leaf Mitts (rav-link). Lankana Drops Delight, puikot 2,75 mm, kulutus 42 g.

Mittatilauspolvisukat Ullasta. Lankana näissäkin Drops Delight, kulutus 104 g. Puikot 3 mm.

Meillä on duunikaverin kanssa yhteinen duunimatka ja olen silloin tällöin pummannut hältä kyydin kotiin. Kiitokseksi tein pojalleen sukat ja pipon. Lanka 7-veljestä raita, puikot 4 mm. Kulutus sukkiin 59 g, pipoon 50 g.

Molemmat ohjeet Novitasta. Sukat kevään 2009 lehdestä (lapsen pitkävartiset sukat) ja pipo perusohjeella (suomi-pipo).

Lisäksi on valmistunut tiskirättejä Novita Suvista n. 80 grammalla (3 kpl).

Olen kunnostautunut myös orkideankasvattajana! Panokseni tosin on ollut melko pieni; siirsin kukat aurinkoisempaan paikkaan, heitin välillä vettä purkkiin (Hyi mua!) ja lopputulos on tällainen:

Lähikuvaa keltaisesta

Ja uutta on tulossa. Jei!!!

Niin ja nimistä ei tietoa. Mulle nämä ovat vaan orkideoita. :D

Muutoin kuuluu vain miehen ja loman odottelua. Mies palaa työmatkaltaan huomenna ja loma alkaa ensi viikon tiistaina. On sitä kyllä jo odotettukin!

Joten näihin kuviin, näihin tunnelmiin.