Elomarkkinoilla oli mukavasti kojuja, ja niissä mitä ihanampia tuotoksia myynnissä!

Vasemmanpuoleisessa kojussa patalappuja yms pieniä ompeluhommia, oikeapuoleinen keskittyi saunatarvikkeisiin.
Kukkia oli myös runsain mitoin myynnissä:


Oikeassa reunassa olevat punaiset kuivuvat kuulemma kauniisti, ja ovat erityisen hyviä joulua koristamaan. :)

Nämä olivat varsinaisia taideteoksia. Harmi, etteivät ole ihan sitä ominta tyyliäni, muuten olisi voinut yksi kotiin lähteäkin. :D
Ja vielä yksi koju:

Jonkun verran tuli shopattuakin:

Hopeiset korvakorut, muistaakseni seitikillä värjättyä villalankaa n. 100g ja 1-vuotiskortti tytölle (kortti lähtee Trinidadiin). Kuvasta puuttuu kauan haaveilemani kahvimitta, jonka vihdoin siis sain hankittua!
Muut ostokset on syöty jo: oli ihan pakko ostaa muurinpohjalettu! :D Kaiken kaikkiaan oli ihan kiva tapahtuma, ja varmasti menen ensi vuonnakin. :)



Kommentit